Glavni program sa kojim se kompanija Bahus predstavila je dečiji brend Cokić i vitaminski napitak Vita Vita.
Direktor izvoza Uroš Delovski, pozitivno ocenjuje ovakav vid prezentacije: “Ove godine smo doneli odluku da se fokusiramo na otvaranje Ruskog tržišta na koje još uvek ne plasiramo svoje proizovde. Iz tog razloga smo se prijavili za učešće na ovoj manifestaciji (World Food) kako bismo se detaljnije upoznali sa tržištem i kupcima na tom tržištu. Otkrili smo da na tržištu postoji veliki prostor za naše proizvode a najviše za dečije artikle pod brendovima Cokić Na Eksić i Na Eks Životinjice za koje nismo uočili direktnu konkurenciju u maloprodaji. Takođe, ostvarili smo kontakte sa nekoliko kupaca i distributera koji posluju u Rusiji i sa kojima smo nastavili razgovore nakon sajma, tako da očekujemo i konkretne rezultate u narednom periodu. Utisci su pozitivni i definitivno ćemo ponovo izlagati na sajmovima prehrane i FMCG proizvoda u Rusiji.”