SIAL se organizuje svake druge godine , naizmenično sa sajmom Anuga u Kelnu. Nakon pauze od četiri godine zbog pandemije, ponosni smo na činjenicu da smo imali priliku da izlažemo na sajmu i upoznamo nove potencijalne kupce ali i da se sretnemo sa dugoročnim poslovnim partnerima koje smo stekli na prethodnim izlaganjima.
Posetioci su pokazali najviše interesovanja za proizvode u malim pakovanjima sa dodatom vrednošću u vidu inovativnog pakovanja i funkcije, kao što su 60ml shotovi sa različitim funkcijama od kojih izdvajamo Collagen shot, Immuno shot i After party shot antimamurluk napitak.
Takodje, veoma veliku pažnju su privukli dečiji proizvodi Dinos i Patrolne Šape kao i naš Jumpy napitak sa poklon gumicom za brisanje u sklopu samog proizvoda. Jumpy proizvodi, kao i ostatak asortimana, se proizvode po veoma strogim svetskim kriterijumima kvaliteta u cilju pružanja najboljeg iskustva našim krajnjim potrošačima kao i našim poslovnim saradnicima širom sveta. Od ove godine možemo se pohvaliti novom recepturom sa smanjenom energetskom vrednosću zaslađene prirodnim zaslađivačem stevijom.
Neki od ovih proizvoda se već uspešno plasiraju potrošačima širom sveta.
Naš tim ulaže puno energije da svaki sledeći nastup na sajmu bude još bolji i da predstavimo što više inovacija u okviru industrije pića, kao bi potencijalni saradnici u nama prepoznali pouzdanog i lojalnog partnera.